Kszntnk Magyarorszg els Jaime Alguersuarival foglalkoz oldaln! Ismerd meg a fiatal s tehetsges spanyol piltt!
J szrakozst kvnnak a szerkesztk:
Gyngyi&Daphne
„Semmi ktsg, Valencia volt eddigi legnehezebb Forma-1-es versenyem 2010-ben. El kell ismernem hrom napos valenciai munka utn, hogy nem voltam j.
A rajtpozcim (17.) is bizonytja a vgzett munkm rtkt.
Sosem reztem jknak a fkeket, sem pnteken, sem szombaton, sem vasrnap, s idn elszr fordult ez el velem. Nem tudtam, hogy hasznljam ket ahhoz, hogy elnym szlessen.
Egyszeren nem rtem, s tudom, hogy ez nem egy j kifogs, hisz Michael Schumacher s mg tbb lmen is ugyanezzel a problmval kzdtt, s a jvm itt a tt.
Emellett gratullok a csapattrsamnak, aki mind az idmrn, mind a versenyen remekl szerepelt.
Mindenki lthatta a tv-ben, hogy Mark Webber balesete utn a Safety Car a plyra rkezett, s ez minden rsztvev futamt meghatrozta. Az a dht az egszben, s mr majdnem vicces is, hogy vgig rlten kzdttem, egy msodperccel elttem Massa autzott, n pedig prbltam magam mgtt tartani Schumachert majdnem kt rn keresztl. s mindezt a 14-15-16. helyen!
Vezets kzben egy ideig nem tudtam megllni, hogy ne mosolyogjak, ltva egy Ferrarit elttem s egy Mercedest mgttem. Taln mi lehettnk a legfurbb hrmas a 2010-es szezonban.
Vgl 42 msodperces lemaradsunk volt a gyzteshez kpest. 7 msodperc a 10. s a 16. kztt… Mintegy kt ra alatt.
Most tvozom Valencibl, s gy gondolom, hogy mita 15 vesen elkezdtem egylses autkkal versenyezni, minden futamon volt fekete s fehr, negatv s pozitv oldal. Valencia csak a fekete s negatv oldalt tartogatta szmomra, de ilyen trtnt mr azeltt is, s ha Isten is gy akarja, 2011-ben visszatrek ide tisztbb kppel afell, hogy hogyan hasznljam a fkeket ezen a nehz plyn, ahol annyian szenvedtnk klnbz okok miatt.
A futam vgn azt mondtk, vizsglnak mg bizonyos versenyzket. Igazbl nem rdekel, nyerek-e ezzel pozcit vagy nem. Ez a futam annyit adott nekem, amirt magam is megkzdttem.”